Dagen blir lång men börjar väldigt kärleksfullt...

De gånger det inte känns så glamoröst att vara mamma är då dottern vaknar 05:15 och önskar leka/umgås. Då gnuggar jag mig i ögonen, suckar en aning och hasar i den för stora morgonrocken bort till den helt överlyckliga lilla flickan som bubblar av lycka över att just jag tar upp henne. Hon ramsar "mamamamama" och sträcker sina armar mot mig, när jag fått upp henne i famnen så lutar hon kinden mot min axel och den övertrötta mamman smälter en aning. Lite välling och soffmys senare så känns det inte fullt lika farligt att vara vaken efter 5 timmars sömn längre. Dagen blir lång men börjar väldigt kärleksfullt...

Kommentarer
Postat av: Susanna

Naww! Sött men jag förstår dig att det inte är lätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback