Så, nu mina vänner som bor utanför stan

Den senaste tiden har jag märkt att babyskyddet är alldeles för litet för Sallys långa rygg. Bältet börjar långt nedanför axlarna och hon sitter sjukligt obekvämt, spänner sig hela tiden och blir surare än surast när man försöker spänna fast henne. Så idag tog vi vårt fina presentkort som vi fått och lite sparade kronor, åkte och köpte en bilbarnstol. Denna gång sätter vi den fram, vilket innebär att det är roligare att köra själv. Så, nu mina vänner som bor utanför stan, kommer jag gärna på besök...

Denna stol blev det. Britax Hi-way


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ser verkligen fram emot finbesök!! :) Ni är så välkomna!!

2010-11-13 @ 09:17:48
Postat av: Nina

Välkommen till Dvärsätt!

Postat av: vanya

välkommen till glesbygden sara+sally! men innan första dec..!

2010-11-17 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback