En helt fantastisk kväll med en helt fantastisk man

Han är ju helt fantastisk, min sambo. Efter jobbet gav han mig en dryg timme till att klä mig snyggt och lägga på lite smink, sedan åkte vi in mot stan. En kortare promenad och sedan satt vi mitt emot varandra på en mysig restaurang och beställde in god mat. Tre rätter och en hel del romantik senare så bjöd han mig vidare till bion, för att se Robin Hood otecknad. En helt fantastisk kväll med en helt fantastisk man. Det slår mig mer och mer för varje dag att jag har det helt perfekt enligt mina mått mätt, lycka. Det kan vara små sekunder av avundsjuka gentemot människor som väljer att leva sina liv på andra sätt, men det går alltid över. Aldrig skulle jag välja bort detta, att snart få ett barn tillsammans med den man jag älskar, att få bilda familj tillsammas. This is how it's meant to be!

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Åh så fint:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback