Visst är det ok att ha lite panik, va?

Jag mår bra och lever på i min ledighet, dagarna passerar och jag har nog fortfarande inte riktigt fått in i min hjärna att det inom en månad finns en bebis här hos oss, som jag och Jonatan är föräldrar till och ansvariga för. Ser på "tickern" på vänster sida att det är 15 dagar tills beräknat datum. Detta innebär att det när som helst kan sätta igång, förlossningen och stunden där vi får träffa bebisen närmar sig. Visst är det ok att ha lite panik, va? Hur ska jag klara av detta, hur ska jag veta vad som ska göras och hur? Jag är ju bara en 28-årig snorunge, ska jag hantera och ta hand om ett litet liv?! Jag som sitter och gråter naken på golvet ibland för att jag inte hittar rätt kläder och ibland känner mig som ett barn själv...


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Klart du får ha panik:)



Men jag e övertygad om att du fixar det hela galant;)

Postat av: anouk - Gravid

Härligt förressten att du får må så bra i slutet. Jag hoppas på det också:D

2010-06-11 @ 11:41:52
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: eriika - BF 30 juni

det är VERKLIGEN OKEJ att ha panik, annars äre kört för mej med :P och jag tror dom känslorna är rätt normala, spec hos oss första-gångare, som inte har en aning va man ska göra åt nått alls.. men de kommer gå skiiiitbra när man väl sitt där, igen tvekan om saken :)



sv;

haha jo jag blev lite tvärbitter idag :P



2010-06-11 @ 23:07:33
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback