Prova ut ett par förhatliga Foppa-tofflor

Mina fötter ser ut som elefantens fötter, stora och svullna, dock inte grå ännu... Det enda jag kan ha på mig nu är ett par ballerinaskor, 2 storlekar för stora. 2 storlekar för stora för mina normala fötter, inte för elefantfötterna. Nu börjar de bli lite trånga, mina 40-skor. Såå, igår åkte vi för att prova ut ett par förhatliga Foppa-tofflor, då självklart en fejkvariant då jag inte lägger ner pengar på sånt. Men ok, tydligen kommer jag inte ens i dem, mina fötter är även för HÖGA. What to do, pregfriends? Vad ska jag ha på fötterna?!

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

haha FLIPFLOP ftw! :D

Postat av: Elenor

Jag fick ha sandlar med kardborre men på slutet gick inte ens dom att stänga =/

Så här såg jag ut ( :( ) i vecka 36+0 (samma dag de föddes).



http://www.familjeliv.se/Hem/ellenwesterlund/galleri.php

2010-06-02 @ 22:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback