Jag får hänga med Sally och det är det bästa som hänt...

Yran är i gång och jag sitter hemma och kikar på film med världens finaste och lugnaste dotter. Hon sov i mjukliften som jag bar in från vagnen tidigare ikväll, jag fick pausa filmen hela tiden för att se på henne och känna hjärtat svälla av kärlek. Till slut tog jag upp henne och la henne i famnen så jag fick mysa på riktigt, tårarna bara kommer ibland när jag ser på henne och inser att hon är en del av mig, för alltid! Hon är det finaste, underbaraste, mest älskade! Nu har hon lagt sig till natten och sover säkert i fyra-fem timmar, jag ska passa på att kolla klart på filmen, läsa lite och självklart sova! Sova är inget som man är bortskämd med nu för tiden, men vad gör väl det?! Jag får hänga med Sally och det är det bästa som hänt...

Nämnde jag att jag är en "mamma-fjant" nu för tiden? Haha

Kommentarer
Postat av: Linda

Mamma, absolut men fjant, inte det minsta.

2010-07-30 @ 10:50:05
Postat av: towis

åh 4-5 timmar vilken lyx, här har man tur om det blir 3 på raken :)

Postat av: Madde

Åhh ni verkar ha de så underbart!! pussa lilltjejen från mig =) Gud de är nästan så att jag oxå vill ha barn när jag läser de här!! = )

2010-07-31 @ 10:54:27
Postat av: "Momma"

Passa på o njut! Snart ska HON iväg på yran:)

2010-07-31 @ 10:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback