"Jättebra, för han tog på mig överallt"

Sjukgymnasten var fredagens besök (18+5). Innan jag hittade dit så hade jag frågat halva sjukhuspersonalen och halvt om halvt gått vilse i kulverten under sjukhuset. När jag väl kom dit så var det en mycket trevlig och sympatisk man som mötte mig. Han var, som jag sa efteråt till min sambo:"Jättebra, för han tog på mig överallt". Haha... Nej, men han tryckte, böjde och bände på mig innan han också konstaterade att det är fogarna som spökar. Jag fick några övningar, order om att köpa ett stödbälte och försöka vila så mycket som möjligt. Ja, det fick väl vara värt 100 spänn! Just nu budar jag på ett stödbälte på Tradera, kanske kan man spara sig någon hundring på så sätt.

Great stuff for me?!


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag ska gräva lite i mina garderober och kolla om jag hittar mitt gamla!!

2010-01-29 @ 16:33:07
Postat av: Sara den rara

Åååh, tack Helen! Men som du ser nu så fick jag tag i ett nytt för brakpris. :) Tack ändå!

Postat av: Kristina

Jag gick också vilse på väg dit under Liam graviditeten =) Kommer i håg hur jag sprang som en galning för att hinna i tid och hur jag sen fick sitta och vänta...

Stödbältet gav mig bara en känsla av blodstopp, men jag vet att det har fungerat för andra. Hoppas du gillar det!

Kryckor var mitt bästa redskap. Perfekt att gå igång fogarna med på morgonen och en livsnödvändighet på nätterna.

2010-01-29 @ 22:09:19
URL: http://liam07.blogg.se/
Postat av: beckan

hehe, ja du koper gravidbaltet och sjalv kastar man sig ut genom ett flygplan ;) kan inte annat an le lite at denna skillnad.... SAKNAR DIG... Love love!!

2010-01-30 @ 05:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback