Jag ska bli mamma och han pappa, vi ska bilda en familj!

För bra precis tre månader sen tog vi vårt första graviditetstest. Den 16 oktober närmare bestämt. Jag kunde inte hålla mig till dagen då "man ska kunna testa", som var den 18 oktober. Jag klev upp på morgonen och kissade på stickan, väntade med spänning de minuter som krävdes. Vågade knappt titta på stickan och när jag väl gjorde det så kunde jag knappt urskilja ett streck. Jag var tvungen att be den blivande pappan om bekräftelse, och visst, där var ett svagt men befintligt streck. Som den testoman jag är, så testade jag sedan flera gånger efter. Bara för att få bekräftat: Jag ska bli mamma och han pappa, vi ska bilda en familj!


Test 16/10-2009 (2 dagar innan mens)             



Test 18/10-2009 (Dagen för utebliven mens)



Test 21/10-2009 (3 dagar efter utebliven mens)



Test 26/10-2009 (Jag sa ju att jag är en testoman)

Kommentarer
Postat av: Jana

Haha. testoman ! Ja ! = )

ni är fina människor du och jonathan !

2010-01-17 @ 15:16:11
Postat av: jonsson

haha ler lite när jag ser alla testen, vi tog lika många, om inte fler ;) man kan lixom inte tro att det är sant även om första testet är positivt.

2010-01-17 @ 19:24:30
Postat av: beckan

A jag ska bli MOSTER <3

2010-01-19 @ 09:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback