Inatt fick jag träffa lill*n

Inatt fick jag träffa lill*n, i en dröm. Lill*n som var en lillan och var helt nyfödd och söt som helst. I min dröm var det ingen förlossning som jag kom ihåg utan jag fick henne i min famn bara och skulle börja amma. Efter det så somnade hon på soffan och jag skulle ut på stan och shoppa, för jag hade minsann blivit jättesmal, mycket smalare än jag någonsin varit. Det gick flera timmar tills jag kom på att jag hade ett barn hemma som behövde ammas. Väl hemma igen så var hon 4 år gammal och kunde prata, vilket jag tyckte var lite märkligt i drömmen. Det var en mystisk dröm men ändå så fin, antar att det är en typisk graviddröm.  
Nu längtar jag ännu mer tills jag får träffa den lilla varelse som växer i min mage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback