Men Sara, om det är något vi borde ha lärt oss

Min sambo är bra klok han! Häromdagen när vi gick igenom våra respektive dagar, pratade om smått som stort, så nämnde jag ett möte med ett barn utan vantar i en sittvagn. Detta förfärades jag över och uttryckte mig förmodligen aningen överdrivet när Jonatan säger: "Men Sara, om det är något vi borde ha lärt oss under dessa månader, så är det väl att aldrig döma en annan förälder."

Så jäkla sant och jag älskar honom för att han påminner mig om det! Det är så lätt att ha åsikter hit och dit när jag själv har brutit mot nästan allt som jag aaaaaldrig skulle göra mot mitt barn... Nej, nu slutar vi att dömer varandra och istället stöttar vi!

Förresten, det har varit väldigt lite barnvagnar ute de senaste dagarna. Har hela Östersund/Frösöns barnfamiljer drabbats av parasiten?!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Väldigt klokt talat =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback