Hej Tomten från Sally

Eftersom Sally inte själv kan uttrycka sig ännu så hjälper jag henne på traven. Självklart skulle hon helst skriva ett eget brev till tomten, men än kan hon inte skriva. Så där kommer jag som mamma in, och hjälper till...

Hej Tomten från Sally. Jag önskar mig i julklapp min första jul:

  • Pengar insatta på mitt sparkonto. Kontakta mamma eller pappa för att få kontonumret.
  • Leksaker som passar en liten tjej som mig, från sex månader. Ex. boll, klossar, gärna pedagogiska leksaker och då helst av allt en stabil lära-gå-vagn.
  • Kläder i storlek 74. Gärna pyjamasar och halksockar/mockasiner. I övrigt är det bekväma kläder som gäller. Gillar dock inte Hello Kitty och vill inte ha en massa konstig spets och glitter.
Det var allt för nu. Glöm inte att behålla kvitto ifall det blir flera likadana. Tack från Sally


Kommentarer
Postat av: momma

De e ordning på dej Sally:) Trots påtryckningar är du den enda hittills som skrivit önskelista. Tomten kommer helt säkert till dej iaf, för han gillar snälla barn!!! Puss från momma

2010-12-02 @ 13:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback