Eller, kan jag fortfarande skylla på dem?

Badningen var sanslöst skön och att sen spela hög musik ensam här hemma och gå in till stan själv, underbart! Jonatan hade dessutom handlat en present till mig. Han är ju makalös den mannen, som jag älskar honom ändå, trots mitt ibland svallande humör. Trots att jag pekade finger åt honom igår natt och halvskrek att han skulle lägga sig på soffan. Ja, vad säger man, de kvinnliga hormonerna... Eller, kan jag fortfarande skylla på dem?

Denna present fick jag idag av min trots allt väldigt fina sambo


Kommentarer
Postat av: Nina

Det är bara att skylla på hormonerna! :D Speciellt medan du ammar. :)

Postat av: Carolina

man kan alltid skylla på sina hormoner, hehehe ;)

2010-08-15 @ 18:44:56
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback