Det fina som vi byggt upp (skrockfull, javisst)!

Jag törs knappt säga det, är liksom rädd att jag ska förstöra det fina som vi byggt upp (skrockfull, javisst)! Sally lägger sig runt 22-23 i sin egen säng efter kvällsmål, där ligger hon och snackar för sig själv efter att jag sjungit någon liten visa och sen somnar hon efter max 20 minuter. Inatt sov hon till kl 4, snuttade på den ömma tutten och byttes på, sen somnade hon om i sin egen säng och sov till 8, snuttade tutte och byttes på för att somna om bredvid mig till 11. Jag har det faktiskt rätt bra, än så länge. Hon blir 5 veckor imorgon, det är väl då det börjar med kinkandet som jag förstått det.

Även jag läser ju denna bok...


Kommentarer
Postat av: eriika

åh jag har spanat på den där boken oxå men inte bestämt mej om det är värt att köpa den än.. nått du rekommenderar?



och shit va hon sover bra! min lilla ha inte fattat riktigt än att man ska sova på natten, iaf hela nätter :P fast tobbe har ju nattpasset (tills den 16e då han börjar jobba igen) så jag märker inte av det så mycke än..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback