Senaste nytt från soffan!

Senaste nytt från soffan!

Igår fick Jonatan baxa mig ner i badkaret så att jag kunde duscha av mig, sen fick han i stort sett lyfta ur mig. Jag har försökt mig på små utflykter i lägenheten men ofta slutar det med tårar och enorm smärta. Oturligt nog var barnmorskan på utbildning igår och först idag ringde hon upp mig. Det var det vanliga snacket om att jag ska ringa sjukgymnasten på måndag, precis som att de kan göra något?!?!?! Sen får jag väl skylla mig själv när jag tyst och snällt aldrig klagar... Alvedon var ett annat tips. Alvedon är ett skämt! Jaha, bara att bita ihop...

Kommentarer
Postat av: towis

usch jag lider verkligen med dig!

Postat av: anouk

Huvva:(:(

2010-04-17 @ 22:57:58
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback