Kära familj! Härmed ansöker jag om nattfrid...

Kära familj! Härmed ansöker jag om nattfrid...

Sambo: Om du allra vänligast slutar ta sån stor plats i sängen och låter mig få mer än 25 % så vore jag enormt tacksam! Sedan uppskattar jag väldigt om du slutar med dina nya "sovljud" som var gulliga i fem minuter, efter fem timmar är de inte de längre. Vart jag än vänder mig och hur jag än ligger så har jag dina andetag på min kropp, det är inte behagligt. Snarkningar undanbedes och närhet likaså...

Bebis: Det är jättemysigt att du rör dig och lever om i min mage, men jag uppskattar mindre när du siktar in dig på urinblåsan och då speciellt på natten. Försök tänk på din stackars mamma som blir kissnödig ändå på nätterna och inte uppskattar extra toalettbesök.

Hoppas att ni respekterar mina önskemål och låter mig sova mer än 3 timmar per natt. Tack på förhand!!

Kommentarer
Postat av: eriika

jag känner igen det där, man får fan aaaaaldrig sova! plus att vi har en 25kgs hund som ALLTID ska envisas att ligga på mina ben och värma/ta massa plats. näe, snart åker dom på soffan allihop (inkl bebis) så jag får en hel natts sömn! JAG FÖRTJÄNAR DET :P

Postat av: Kristina

hahaha!! Jag tror att det kommer komma en ny ansökan när bebisen tittat ut =)



"Sambo: Sluta låsas sova när bebisen skriker på natten och SKAFFA BRÖST!



Bebis: Kan vi komma överens om att allt mellan 00 och 05 är sovtid? Mina bröst är till för mat, endast! Vill du ha en napp får du vända dig till materiella ting " ;-)



När jag var gravid med Liam vägrade Micke att sova med fönstret öppet...till en början! Sen insåg han att om han skulle vakna på morgonen fick vi så lov att ha det öppet. Kvävningsrisken är lite jobbig att leva med ;-)



Kraaam!

2010-04-19 @ 13:31:11
URL: http://liam07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback