Gör mig till man för fan!

Härmed kröner jag denna morgon till graviditetens värsta, hittills. Jag tog mig inte ur sängen utan att börja gråta av smärta från foglossningen. I fem minuter höll jag på för att ta mig på toaletten, hela tiden med tårarna rinnande nerför kinderna och halvskrikande av smärta. I slowmotion fick jag i mig lite frukost och på med kläderna, innan jag sakta grimaserade mig till bussen och nu har jag äntligen tagit mig till jobbet. Ska det vara så här? Gör mig till man för fan!

Kommentarer
Postat av: eriika

usch och fy! jag hade oxå grym foglossning igår, men snart snart äre över juu, max 12 veckor kvar för dom små liven att titta ut :)

Postat av: Kristina

Vet hur det känns fina du....det ÄR skit jobbigt! Vissa dagar fick jag först ta mig ner på golvet från sängen (eftersom jag inte kunde sätta mig upp), ner på knä och sen upp på fötter därifrån...kryckor hade jag inte kunnat leva utan!

2010-04-13 @ 09:57:25
URL: http://liam07.blogg.se/
Postat av: Jana

Men fina du. jag lider med dig .

2010-04-13 @ 15:10:09
Postat av: Lisa

ja äääntligen är hon här :)

men det var värt all väntan!

2010-04-13 @ 15:48:29
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja fy fan vilket jävla påhitt det där med foglossning är!! Jag lider verkligen med dig!

Vill du låna kryckorna av mig? Kanske känns bökigt men det är förbaskat bra att ha när man ska resa sig upp osv när man har sådär ont!!

Säg bara till! Jag ska troligen ut till er imorgon, så jag kan ta med dom då isåfall!

Puss

2010-04-13 @ 16:14:03
Postat av: Karin

Tänker på dig hjärtat. Ska tänka så mycket så smärtan tänks bort!



pussen

2010-04-13 @ 18:52:59
URL: http://utsiktenpasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback