Den varma, vackra och äkta

Om någon missat det så har jag och kärleken firat ett år, jag försökte då plocka fram poeten inom mig.


I hela mitt liv har jag drömt om den,
den varma, vackra och äkta kärleken.
Att vakna bredvid någon så underbar,
att hjärtat bultar och dagen känns klar.
Att inga ord behövs, känslor som tar över,
någon som ger mig allt vad jag behöver.
Jag har drömt om en man som har allt,
som värmer mig varsamt när allting känns kallt.
En man som torkar tårar och får mig att le,
lyssnar, frågar och ordnar te.
Han som jag drömt om är helt rätt,
rör vid mitt hjärta på många sätt.
Han som stannar fast det blåser hårt,
som värnar om allt det fina som är vårt.
Allt som jag drömt om finns hos mig nu,
den underbara människan jag önskat är du!
Tack Jonatan, för ett fantastiskt första år,
det här är bara början på en framtid som är vår...


Idag är jag vansinnigt stolt över honom. Han har gått ner 20 kilo!!! Min kärlek, min sambo, mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Jana

Men fyyyfaan!!!!

Ni är grymma båda två!

2009-03-24 @ 21:08:51
Postat av: Jenny svarar

GRIIIIIN! Får gåshud va fint!

Kram till dig!

Postat av: Anonym

Men har du skrivit det dära? Helt själv?

Jag blev rörd till tårar. Fina fina Sara, du är för underbar! (Nu låter det nästan som om jag tror att dikten var till mig.. Ooups.. Men jag tror nog att lite var menat till mig.. Visst?)

Puss - kommer att sakna dig ja'

2009-03-24 @ 21:37:43
URL: http://rantajaervi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Sara vilken poet!! Om jag någon gång får för mig att vara snäll med M så hyr jag in dig!! ;)

2009-03-24 @ 21:51:18
Postat av: Helen

det var alltså jag som ville anställa dig:)

2009-03-24 @ 21:52:17
URL: http://johanssoneriksson.blogg.se/
Postat av: Elin

Åhh tårarna formligen sprutar ur mina ögon, jag blir så rörd, och tacksam att denna fina, underbara, helt otroliga man finns i ditt liv. Är du lycklig är jag lycklig :)

2009-03-24 @ 21:59:16
URL: http://pelans.blogg.se/
Postat av: Lelle

You rock u poetic woman!

Men det vet du redan att jag tycker. =)

2009-03-25 @ 08:03:19
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fick rysningar över hela kroppen och tårar i ögonen. Det är så roligt att se att ni är så kära och lyckliga ihop :) Puss Sandra

2009-03-25 @ 11:01:05
Postat av: BecKan

Jag älskar dig högt och över allt och jag älskar er tillsammans <3 Känns tryggt i mitt hjärta att ni två har varaandra. En mindre att oroa sig för ;) (you know me) LOVEYOU

2009-03-25 @ 19:01:20
URL: http://sandgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback