Ja, jag går ner

Ja, jag går ner. Första veckans diet resulterade i drygt 3 kilo. Mätningen är kvar och min förhoppning är att ett antal centimeter har försvunnit ut i tomma intet. Men, till det som är mer viktigt.
Hur i helskotta ska jag och Han kunna fixa en mysig och bra alla hjärtans dag? Allt som har med mys och kärlek förknippar jag med mat och dryck. Vi måste göra något annorlunda och roligt, så är det bara. Och nej, jag är inte redo att blotta min svulstiga kropp på badet!

Help me! Och, glöm inte att gratulera fröken
Sundin på hennes födelsedag...

Kommentarer
Postat av: Jenny (A.k.a. Fröken Sundin)

Och det här går jag in och ser IDAG?!?!

Men du är ju bara för söt du!



Och fortsätt kör hårt! Ni kan väl göra just det på Alla Hjärtans också? Bara tuta och köra liksom, utan mat? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback