En mysigt, nyvaken man kysser mig

Vaknar rätt utvilad, glider graciöst ur sängen och in i morgonrocken som är av mjuk fleece. Seglar in i köket, sätter på vattenkokaren och tänder skonsamma lampor för mina nyvakna ögon. Går in på toaletten, sminkar mig lätt och återgår till köket där jag förbereder en härlig frukost. Jag hör täcket frasa inne i sovrummet och strax därefter steg som kommer mot mig och en mysigt, nyvaken man kysser mig, jag känner skäggstubben mot min kind. Vi samtalar lugnt, äter frukost och han följer med ut genom dörren där han kysser mig ömt och säger att han älskar mig innan jag promenerar på den frostiga marken mot jobbet.

Jag önskar att alla dagar började på samma sätt och att alla fick ha det så här...

Hur var eran morgon?


Kommentarer
Postat av: johanna

mysit!!

Idag är jag hundvakt, va ute på en långprommenad vid nio, de va mysit de å :)

Hur gåre på jobbet?

Postat av: Lelle

Hmm, i morse så vaknade jag av att det ringde tre centimeter från örat. Efter ett visst ignorerande slutade eländet men då väcktes jag igen av att larmet ringde. Så då drog jag upp sambon i morgonsolens ljus och satte igång operation tvättstuga... vardag vardag vardag. Men det är roligare om man är två iallafall =)

2008-10-29 @ 17:24:42
URL: http://lellelii.blogg.se/
Postat av: Åsa

Älskar dina kloka ord! tack sara!

2008-10-30 @ 23:12:51
URL: http://malvamamms.blogg.se/
Postat av: Bengan

Vaknade vid 6 av att en alldeles för pigg dotter hoppar på min mage och skrattar. Himla mysigt det också men ganska jobbigt vissa mornar faktiskt. Men vi gosade till det i 5 sek innan hon lessnade och ville hitta på nåt annat..



2008-11-03 @ 16:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback