50 % av dagarna jag vaknat i dubbelsängen har jag vaknat ensam

Jag och min sambo (har fortfarande inte vant mig vid ordet) har installerats i lägenheten och så också bredbandet, till min stora förtjusning. Nu ska det bli andra bullar i bloggen igen. Att vara sambo har bara visat sig från de ljusa sidorna än så länge. 50 % av dagarna jag vaknat i dubbelsängen har jag vaknat ensam, inte för att han har dragit utan för att han snart kommit in med nykokat kaffe och smörgås. De dagar jag vaknat före har jag stilla betraktat den mörkhårige, vackra mannen bredvid mig som dolt sina bruna ögon bakom ögonlock prydda av långa ögonfransar. Varje dag känns som semester, kanske även för att vi båda jobbar kvällar. Men mest för att jag får chansen att bo med den bästa killen jag vet! Usch, jag har verkligen blivit en hemskt fjantig och förälskad tjej. Men men, det får ni ta!
Nu ska jag städa badrummet som inte var städat vid inflytt, med tillhörande avlopp. Har haft roligare lördagssysslor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback