Plötsligt kommer jag på mig själv med att snegla på wekeendresor

Tänk att livet kan förändras så mycket på bara några månader. Från att har varit den "eviga singeln" som Jenny beskriver mig, till att vara tillsammans med någon, att tycka om någon så mycket att det gör ont i magen ibland. För tre månader såg jag inte oddsen som så goda när det gällde att träffa en kille, att bli kär och omprioritera livet. Att dra från stan, ut och resa, inte ha en fast punkt, leva ungdomsliv med mini-ansvar, festa och inte bry mig om någon av motsatt kön var mina mål. Plötsligt kommer jag på mig själv med att snegla på wekeendresor, presenter till honom och lägenhets- och jobbannonser var och varannan dag. Vad gör han med mig egentligen?  

Kommentarer
Postat av: Tiger

Åååh... Kärlek!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback