Han är nyklippt, så sjukt snygg och bara min!!

Ikväll fick jag ett ärofyllt uppdrag. Att klippa min pojkväns hår! Inte utan tvekan från min sida, då jag inser att jag står som främst ansvarig för resultatet. Jag klippte noggrant och försökte få till det så bra som möjligt, jag var djupt koncentrerad på håret och hade svårt att konversera. När det var klart så tittade han upp och jag möts av den vackraste synen. Han blev så snygg att jag tappade andan innan jag började fnittra okontrollerat och studsa upp och ner i hela lägenheten som ett barn. Han är nyklippt, så sjukt snygg och bara min!!

Kommentarer
Postat av: Lelle

Men bildbevis kvinna!

Postat av: Åsa

vilken känsla! ;)

2008-04-06 @ 11:43:49
URL: http://www.malvamamms.blogg.se
Postat av: Jenny

Hörrö! Du får ju inte hålla på o gömma honom så där. Om du lägger upp ett fint litet kort lovar jag att göra detsamma på min. (Haha, för du är ju SÅÅÅ nyfiken...)
Kram!
P.s Jag är väldigt glad för din skull. Tänk att få vara nykär såhär i vårtider...

2008-04-06 @ 17:01:37
URL: http://jennysundin.blogg.se
Postat av: ida helenskusin

hoppas man får se ett kort på han som gör dig så lycklig

2008-04-06 @ 17:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback