En dramatisk tillställning med ambulans

Det blev ingen lägenhet för mig, någon annan fick den. Så nu för jag en kapplöpning mot tiden då J får sin nya lägenhet sista juli. Chansen finns att ni ser mig sova på tidningar i närmaste park! Nej, men jag har stora förhoppningar om framtiden trots allt.

Dock har jag råkat ut för en olycka (som sällan kommer ensam?!), där jag halkade och böjde mina fingrar på högerhanden ur led. En dramatisk tillställning med ambulans, akutvård, inlagd på sjukhuset i två dygn. Nu sitter jag med gips på högerhanden och äter penicillin, då det ena fingret sprack rätt otäckt. Idag är dagen D, de ska röntga igen och förhoppningsvis slipper jag gipset och kan leva lite mer normalt. Om ni håller båda era tummar, så håller jag den som funkar...

Här hemma går det jättebra, även om det så klart inte är optimalt att bo tillsammans när vi inte längre är ett par. Vi är sams och samarbetar bra, skrattar faktiskt en del också. Det är nästan som att det är bättre nu än det varit på minst ett år... Men, inte på rätt sätt, så mitt beslut står fast.

Tack för era fina kommentarer på inlägget om separationen. Speciellt tack till Tina! Det betydde mycket...

Kommentarer
Postat av: beKcAN

Ja jag älskar dig 4 ever and ever!

2012-07-10 @ 11:20:04
Postat av: Tina

Sara. Livet är vist ordnat för oss alla. Vid olyckstillfället levde du i ett högt tempo med mkt uteliv och "flykt". Vi behöver jobba med våra kriser, rent känslomässigt, och det såg naturen till att du får tillfälle till nu. Le och var glad och njut av livet för det gick ju ganska bra i alla fall. Kram till ER alla.

2012-07-12 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback