Bokat kyrkor till vårt bröllop

Jag är fortfarande sjuk, men rastlösheten biter ändå i min själ.
Idag har Jonatan bokat kyrkor till vårt bröllop, varför det är plural på det kan jag berätta en annan gång. Det viktiga är att vi kommit en bit på väg. Spännande!
Jag har förstått att det inte går att kommentera mina mobilbloggar, varför vet jag inte. Men det är för er skull jag nu släpat mig till datorn med snoret rinnande, ögonen svidande och ryggen värkande som den äldsta dam du kan tänka dig. Min röda morgonrock lämnar inte min kropp, den kommer snart vara fastväxt på mig...

Kommentarer
Postat av: eriika

fyy och krya på dej!



sv;

mamma hittade den på en barnloppis, haha, den är sjukt charmig :)

Postat av: Anonym

¨åh är det så nära bröllop? KUL!!!!

2012-02-08 @ 16:03:26
Postat av: Sandberg

Wiihoo vad roligt!!!

2012-02-08 @ 18:31:11
Postat av: Cemo

Tack så hemskt mycket!!

Jag tror, eller rättare sagt, jag VET att det är så otroligt många som känner på samma sätt. Men eftersom att det är totalt förbjudet att tala om det, då man blir stämplad som mentalt ostabil och skickas till lobotomering, så är det ingen som vet om att det faktiskt är relativt normalt.

Och bara för att man inte vill vara "bullmamma" och ställa sitt eget liv åt sidan så älskar man definitivt inte sina barn mindre!

Tack återigen för dina ord!

2012-02-09 @ 22:06:24
URL: http://cemos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback