OM Jonatan och jag inte slår ihjäl varann

Idag kom jag på en sak, som förmodligen är rätt omöjlig, MEN...

OM Jonatan och jag inte slår ihjäl varann under detta första småbarnsår
OM Jonatan nu gör slag i saken och friar till mig
OM vi är lite driftiga och planerar ett bröllop
OM någon släkting/vän/bekant då är miljonär
OM denne miljonär vill ge mig en fin gåva

DÅ kommer Tommy Körberg och sjunger 'En fattig bonddräng' och jag gråter ihjäl mig...

Tommy Körberg – Fattig bonddräng - Live

Tillägg: Han får klämma i med 'Stad i ljus' också... Helt ok!

Kommentarer
Postat av: Helen

Åh Tommy! Gissa hur många gånger jag tänkt densamma tanken. Mina favoriter är stad i ljus och som en bro över mörka vatten. Om det är på bröllop eller begravning är inte så noga;)

2011-01-15 @ 15:04:58
Postat av: eriika

haha, dom kan nog bara dom vill karlarna ;P hoppas det gick bra och du fick en mysig kväll!

Postat av: beKcAN

Jag vill oxå.... :P Men jag lovar att om jag har pengar är han din ;)

2011-01-17 @ 19:27:28
URL: http://sandgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback