Mad men är min nya serie

Imorgon åker jag bort, för första gången sover jag borta sedan vi blev tre stycken här hemma. Jag följer med några vänner, besöker en annan vän som bjuder på mat och sen dricker vi vin och pratar om livet. Längtar en hel del, känns som semester! Är dock lite orolig för Sally och pappan, då pappan imorse sov igenom en timmes högljutt "pratande" av unga fröken. Men, det kommer gå kanon, förväntar mig att han lärt henne säga mamma under detta dygn jag är borta...

Förresten nr 1.

Blev idag inbjuden på Facebook att gå med i en grupp som hette något liknande "Alla vi som älskar Melodifestivalen". Alltså meningslös Facebookgrupp OCH Melodifestival. Känns inte som att den personen känner mig så väl?!

Förresten nr 2.

I'm hooked... Mad men är min nya serie. Jag älskar så mycket när jag fastnar och nu vill jag bara att Jonatan ska komma hem så vi kan se ett avsnitt till...


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh, jag längtar till imorn (idag om man ska vara korrekt)!!

2011-01-15 @ 00:27:15
Postat av: Lelle

Aaah en kort sekund trodde jag att ovan var jag och att jag hade glömt att vi skulle träffas. Önskedröm, önskedröm...

Postat av: sara

Jag var också jätteorolig att S inte skulle vakna då jag åkte iväg en helg och B var ca 10 mån. Men det gick tydligen bra. Vet inte om och hur mycket hon skrek innan han vaknade men hon har inga men iaf ;) Än! Haha!

2011-01-15 @ 20:52:16
URL: http://sasandman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback