Inte att någon sexig man förförde mig

Jag har inte drömt så mycket det senaste halvåret, kanske på grund av att jag aldrig hamnar i djupsömn (eventuellt på grund av snarkande sambo och bebis). Men, inatt så drömde jag. Inte att någon sexig man förförde mig eller att jag reste till en spännande plats som man kan önska. Nej, jag drömde att jag planterade blommor. Glatt tänkte jag att detta kanske betyder någonting, att jag ska inleda något nytt och spännande eller erbjudas ett sanslöst bra jobb. Ivrigt sprang jag till datorn och googlade på drömtydning och plantera blommor.

Planterar du blommor visar det på att du utför ett gott arbete

Eeeh, jaha. Det var ju... spännande.
Planterar du blommor visar det på att du utför ett gott arbete

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag ♥

Haha! Det är ju bra att du gör ett bra jobb ;)



Roligt också att jag hjälpte dig med ett bra recept på tekakor :)



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback