För dryg 6 månader sedan så vägde jag 24 kilo mer

För dryg 6 månader sedan så vägde jag 24 kilo mer än jag gör idag. Visst tyckte jag att det var tungt, men att gå uppför trappan var inte så stort problem. Idag handlade jag mat och bar hem den i en väska på ryggen. Uppför trappan höll jag på att avlida och jag flåsade hyfsat när jag ställde ner väskan innanför dörren och sjönk ihop i en hög. För skojs skull vägde jag den, och 7,5 kilo var det som fick mig att ansträngas halvt ihjäl. Hur sjukt är det inte då att de 24 kilona satt på min kropp för ett halvår sen...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jätte bra jobbat Sara! Jag är stolt över dig och du är en inspiration för mig! Kram!!

2011-01-08 @ 12:29:32
Postat av: Sandra B

Du är super duktig Sara!

2011-01-09 @ 12:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback