Det var bättre förr

För några år sedan så glödde min telefon av sms, det var ett stort antal varje dag som landade hos mig och jag skrev själv för glatta livet. Hade gratis sms, vilket var en nödvändighet då på grund av den mängd jag skickade. Idag skickar jag ytterst få, då jag avskyr att skriva sms på min telefon. Ni som får ett kan känna er priviligerade! Detta resulterar i att när jag väl får sms så hoppar jag till av glädje och förväntan. 70 % av gångerna så är det ett reklamsms från Kappahl, Lindex eller Polarn och Pyret. Alltid blir jag lika besviken.

Jag får helt enkelt citera den äldre generationen: "Det var bättre förr".

Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kan förstå att badning inte är så kul när parasiten härjar. Börjar de inte ordna med det snart?



Angående vällingen. Nelson TOTALVÄGRADE t.o.m. när vi gjorde den blandningen med ersättning som du kör. Tills kvällen vi värmde den ganska varm. Då var det inga problem alls och efter någon dag fick han enbart välling och det går hur lätt som helst nu. Nelson kanske tänker "det är ju ändå mat". Haha! Lycka till!

Postat av: eriika

amen to that :P

2011-01-12 @ 10:46:14
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback