Dag 17 - mina framtidsdrömmar

I min framtid så har både jag och Jonatan välbetalda och stimulerande jobb, så pass att jag kan jobba deltid och ändå göra karriär kombinerat med kvalitets-familjetid. Sally har ett eller ett par syskon och vår familj är lycklig tillsammans. Vi bor i ett hus relativt nära stan, men ändå på landet. Har pengar över efter räkningar så att vi kan göra resor då och då. Sen spenderar vi sommarhelgerna i vår sommarstuga, vinterhelgerna i fjällen och har massor av fritidsintressen. Vi är en aktiv familj, välmående och friska. Mycket tid spenderar vi även med mina systrar och min mamma, samt att Sally fått små kusiner.

Framtiden ser ljus ut, inte sant?!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Det låter alldeles fantastiskt. Jag hoppas att du får allt det du önskar. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback