Sallys underbara stämma som sa "Mamma!"

Jag är förkyld, sådär löjligt förkyld att jag spenderat snart två dygn i liggande position. Det är helt fantastiskt att man glömmer mellan varven hur otroligt jobbigt det är. Vad jag däremot inte kommer att glömma med gårdagen är Sallys underbara stämma som sa "Mamma!"

Hon satt på golvet och sträckte armarna mot mig, när jag lyfter upp henne säger hon klart och tydligt: "Mamma!". Mitt hjärta svämmade över och jag försökte få henne att säga det flera gånger, men inte på befallning ville hon bjuda till. Några timmar senare när jag sovit och hon varit ute så kryper hon in till sovrummet, reser sig upp mot sängen, tittar på mig med stor glädje och säger det igen: "Mamma!". Kärlek på hög nivå... Att hon senare skallade mig av glädje var lite mindre kärlek, både dotter och mor klämde fram en tår!

Kommentarer
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

åh guuud. läängta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback