Är det bara jag, eller är det ganska halvtrist

Söndag, en dag som alla andra i föräldraledighetsvärlden. Jag tror jag tar och städar idag, det behövs verkligen och dessutom är det ett utmärkt sätt att fördriva dagen på. Är det bara jag, eller är det ganska halvtrist att gå hemma och vara föräldraledig? Får man ens säga så?!
I fredags var jag på afterwork med mina fina kollegor, vilket var riktigt trevligt. Både att få träffa dem och att få vara kollega och vän ett tag, inte bara mamma. Sally är dock lite lugnare nu, inte lika irriterad och kinkig, ler stort och älskar att vara i centrum.
Jag har börjat lite smått med något som liknar LCHF, känns riktigt bra att skippa sockret måste jag säga. Även om jag inte är en godisälskare så är jag smörgås-mästare! Dagarna går numera ut på att försöka klara mig utan smörgåsar av olika slag, en större utmaning än vad man kan tro...

Det var en liten sammanfattning av läget, som det är, just nu...

Kommentarer
Postat av: towis

det är inte bara halvtrist, vissa dagar är så sjukt tråkiga att jag inte vet hur jag ska klara ett år..

Postat av: Tiger

Åh... Jag älskar varje dag! Har aldrig tyckt att det varit tråkigt en sekund! Blir mer stressad över allt man inte hinner med! Tänk vad olika man är!

2010-09-08 @ 21:28:35
URL: http://entigeriparis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback