Är det någon som vill sälja sin bricka

Som ni såg nedan så provade Sally att sitta i matstol och självklart har jag, som planerar allt, redan köpt en sådan stol på IKEA i april. MEN, det som jag missade den gången var att köpa till en bricka som man fäster på stolen. En bricka som vore oerhört smidig. Är det någon som vill sälja sin bricka, skänka den eller kanske till och med någon som ska på IKEA inom kort? Tackar allra ödmjukast på förhand!

Så här ser den ut och den heter Antilop:

Den ska sitta på en sån här stol, som vi redan har, som också heter Antilop


Kommentarer
Postat av: kickan

Jag har också glömt min bricka :(

Postat av: Helen

Jag ska ner den 23:e är jag ganska övertygad om. Om du inte fixat någon innan dess, hör av dig så köper jag med en då!

2010-10-13 @ 15:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback