Alla dessa känslor

Ikväll sitter jag bara och är sådär tacksam. Tacksam över min dotter och min sambo, min egen nya familj som jag älskar så infernaliskt. Tacksam över min "gamla" familj, mina syskon, min mamma. De som funnits där för mig jämt och som jag skulle dö för! Tacksam för allt!

Alla dessa känslor väller över mig om och om igen, mycket för att jag varit på minnesstund idag. En kille vars liv på jorden så olyckligt avslutats, endast 20 år gammal. En bror som fick aldrig hann säga adjö, föräldrar som måste begrava sin förstfödde och morföräldrar som gråter farväl till ett barnbarn. Tårarna svämmar över!

Just därför ska vi alla ta en stund och fundera över hur mycket vi har att vara tacksamma över... Gör det du med, NU!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har tänkt mkt på det hela dagen!! Och tänker faktiskt på det ofta.. hur tacksam jag är som har min underbara familj, mina älskade syskon. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig.. älskar dig så det inte går att beskriva med ord.. min äldsta syster, min förebild... Du är den jag ser upp till som stöttar mig, som jag kan skratta och gråta med.. haha vi har haft mkt roligt tillsammans. Tack för att du finns i mitt liv <3 Älskar dig syrran

2010-10-21 @ 21:01:39
Postat av: Lisa

Mycket bra inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback