Ingen kan vara lyckligare än jag när vi alla är tillsammans

Helgen är över och jag har avslutat den på bästa möjliga sätt. Tillsammans med de jag älskar mest. Mina systar, min bror och hans älskade, min blivande man och en makalös liten dotter som tar andan ur mig. Vi har lagat middag, ätit den, ordnat efterrätt och njutit tillsammans. Ingen kan vara lyckligare än jag när vi alla är tillsammans. Tänk så glad jag är att den man jag älskar, trivs med min familj och att vi kan umgås allihopa och njuta av det...

Jag säger som Ted Gärdestad; Men det blir bättre om vi är tillsammans, så mycket bättre, för oss allesammans

Kommentarer
Postat av: eriika

ååh tack så mycket :)

du får piska på karln att de faktiskt är er (läs;DIN) tur snart ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback