Kan man vara så tung att skelett går av?

Ok, jag fastnade också framför tv:n när de kungliga skulle visa upp sig, såg även vigseln och blev till och med rörd när Daniel blev rörd. Jag som inte skulle se, satt där med tårar rinnande nerför kinden och allt för att min mamma ville se bröllopet. Vi skyller på henne!

Har även hunnit med en liten fest, där jag var nyktrast, tjockast men jädra glad ändå. Fick frågan från yngre pojke (född på 90-talet!) om hur värkar känns och kände mig tråkigast och äldst i världen. Men hade riktigt trevligt trots allt. Valde bort promenaden hem i natten, inte för att jag tror mig vara hett villebråd hos våldtäktsmän, utan för att det i närmaste är minusgrader och sviiinkallt här i Östersund. Åkte hem i taxi med ung blivande tvåbarnsfar som gärna berättade om sin sambos första förlossning, då hon gick över 2 veckor och slutligen snittades. Som sagt, "räkna med att gå över tiden", sa han som de flesta andra erfarna människor med åsikter. Nepp, jag gör det inte. Jag räknar inte med något, men hoppas att bebisen vill träffas så snart som möjligt.

Varför är min ena fot så sjukt ond? Det känns som att något litet ben i foten kan ha gått av... Men hur? Kan man vara så tung att skelett går av?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Nej gud! Räkna inte med det! Man ska tänka positivt tills motsatsen är bevisad...i ALLA lägen ;-)



Jag skickar adress och vägbeskrivning på facebook!



Kram!

Postat av: Bubblan

va jag vet så väger jag mer än dig och har inte känt av något sådant problem iaf :P

2010-06-20 @ 23:57:48
Postat av: Tiger

"Räkna med..." Suck. Det var den första kommentaren när jag sa att jag trodde jag skulle föda för tidigt "Det tror ALLA förstagångsföderskor, räkna med...". Som sagt; SUCK. Visst, personen hade rätt, men kan folk sluta undervisa? Jag har smsat dig förresten! :)

2010-06-21 @ 09:33:12
URL: http://entigeriparis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback