Härliga fötter, elefant-style 37+1

imag0180 (MMS)

Härliga fötter, elefant-style 37+1


Kommentarer
Postat av: Helén

Oh shit

2010-06-07 @ 20:47:35
Postat av: Elin

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!! ja det säger ju ganska mycket när du inte ens kan ha foppatofflor.. hehe

2010-06-07 @ 21:54:24
Postat av: Helen

Men va fan?!

Fint lackade tår hade du iallafall:)

När värkarna började med Grimpan skyndade jag mig att lacka naglar på fötter och händer, kunde ju inte åka in utan att lacka tånaglarna heller!! Eeeh.. som att NÅGON där förutom jag registrerade mina nylackade tånaglar. Själv var jag väldigt nöjd dock, minns att jag påpekade detta för Marcus flera gånger under förlossningen. Haha

2010-06-08 @ 08:18:44
Postat av: anouk - Gravid

OMG! När blev dem så?

Postat av: Anonym

Stackare! tänker på dig och saknar dig på jobbet. I helgen är det jämtlands stora pris, jag kommer att sakna att ha dig vid min sida då, med lådvinet i högsta :)

Hoppas du mår bra trots ankfossingarna ;)

2010-06-08 @ 09:59:05
URL: http://rantajaervi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback