Så, hur hade vi det på alla hjärtans dag då?!

Så, hur hade vi det på alla hjärtans dag då?! Jo, min mor dök upp som en räddande ängel med Pigalle (min nya fascination), sedan dök mormor och hennes man upp med hembakat och min älskade tappade en kopp kaffe över mig. Mycket mysigt att få spendera dagen tillsammans, samt att dessutom få ett samtal från Nya Zeeland. Kvällen började vi (jag och Jonatan) på Pause där vi avnöjt en fräsch kräftstjärtssallad som jag gärna skulle äta varje dag om jag hade råd. Sedan gick vi på bio, nya Fares-filmen "Farsan", där jag och Jonatan skrattade så att vi grät och berördes på alla möjliga vis. Det var en härlig film, inte jättebra, men sådär mysig och rolig som svenska filmer kan vara. Se den gärna, men inte nödvändigtvis på bio.

Undet hela dagen hade jag sällskap av lill*n som försöker få kontakt inne i magen. Till och med pappan fick sig en liten puff från den lill*...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara du! Det känns så himla mysigt och fint att läsa här hos dig, för nu uppdaterar du ju!

Nej men skämt och sido, jag blir alldeles rörd när jag läser om lillkotten eran. Ni kommer att få den mest underbara familjen! Och en sak skulle jag vilja säga när he/she/it kommer till världen, att bättre föräldrar kan he/she/it leta efter, men icke finna! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback