"Ja, det här var ju inte bra"

Nu när jag ändå är inne i filmtipsartagen så kan jag passa på att varna för filmer också. Igår såg vi Sommaren med Göran och blev så grymt besviken. Jag och Jonatan satt alldeles tysta efter filmen, plötsligt sa han: "Ja, det här var ju inte bra". Jag svarade: "Nej, det var inte alls bra. Det var riktigt skitdåligt!". Så, ni som funderar på att se den, gör det INTE! Om inte ni önskar bli översvallade av dåliga skämt och ljumma skådespelarinsatser. Nej, det var en och en halv timme åt fanders...


Omslaget som ni ska gå förbi...


Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Vad gullig du är:) tack.



Nej den filmen var ingen hit. Såg den tom på bio. hahaha

Postat av: Jana

skulle se den , men tror jag skippar det nu. (:

2010-02-16 @ 12:16:08
Postat av: eriika

tack så mycket :)



åh jag som va sugen på den där, men kanske dissar den då.. om jag inte får riktigt tråkigt nåndag :P

2010-02-16 @ 13:32:48
URL: http://headtrips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback