Efter en kvart så hördes bara svordomar och könsord

Igår hände det. Modemet fanns att hämta hos postombudet och lyckan visste inga gränser i hushållet. Några minuter innan det var tillåtet hämtade vi ut det och skyndade hem, jag för att förbereda maten och han för att koppla in det efterlängtade internet. Efter en kvart så hördes bara svordomar och könsord från vardagsrummet och tydligen var det någon drivrutin som saknades. Jag lämnade honom igårkväll djupt koncentrerad över datorerna och tror mig minnas att han inatt nämnde att han fått till det. Återstår att se ikväll efter afterworken om jag kommer in och kan rapportera.

Inatt kändes det som att jag vaknade av att någon slog mig i magen... Kan bebisen vara så stark?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja varför kan saker inte bara fungera? Hoppas det fixar sig.

2010-02-12 @ 09:04:15
Postat av: Karin

Å hatar när det där jävla internet ska kopplas in, det är alltid nåt som är fel!

Tur Sara att vi har karlar som brottas med problemet så vi slipper slänga oss med så där fula ord, det passar ju liksom inte oss ;)



Trevlig helg gumman!

Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback