Kan man då säga att hon kan sitta nu?

Idag gick vi på föräldragrupp, med endast en mamma till. Vi är väl inte överdrivet nöjda med föräldragruppsträffarna. Dock gillar vi varandra och ses en hel del privat. Nog om det. I lokalerna som vi ses i så finns det en "pool", mjuk madrassliknande och med kanter. Jag sätter Sally i den, mest för att se hur länge det dröjer innan hon ramlar. Men, hon ramlar inte. Jag tror att hon satt i 15 minuter! Sen vinglade det till. Men, frågan är: Kan man då säga att hon kan sitta nu? Hon sitter rätt länge innan hon tappar balansen, har dock inte vågat sätta henne på det hårda golvet ännu om hon druttar i med nosen...

Kommentarer
Postat av: eriika

jag brukar lägga amningskudden (och en mindre kudde i hålet som blir) runt om lillan, perfekt för mjukare landning om/när hon tippar.. dessutom lite stöd för dom att ta sej upp till sittande själv igen:)



ang tatuering så ja, de är fan svårt de där, beror väl på hur stor och synlig du vill ha den. underarmen/handleden är ju ett säkert kort, där töjs skinnet inte så mycket hur mycke man än pluffar upp sej.. iaf inte ner mot handen. annars nacken, bakom örat, ankel/vrist.. typ? dom senare alternativen är ju lättare att dölja dessutom :) dock gör dom ju ondare ju mindre "fett" man har.. armbåge och revben är det V-Ä-R-S-T-A jag har gjort. å då har jag en tatuering på insidan underläppen som knappt kändes i jämförelse :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback