Idag har Sally inte varit sig själv

Idag har Sally inte varit sig själv. Gråtit hjärtskärande och knipit ihop ögonen, skakat på huvudet och gnuggat ögonen som i smärta. Ögat rinner, är svullet och dottern är helt förstörd. Enligt sjukvårdsrådgivningen så är det en allergisk reaktion. Är det någon som kan något om det? Eller någon som känner igen att det kan vara en ögoninflammation ändå? Dessutom har hon sovit 3 (!) timmar i sträck, vilket aldrig har hänt. Sådana här dagar hatar jag att vara mamma, det gör ont i mig och jag känner mig så sjukt maktlös!

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Usch... Den allergiska reaktionen vi var med om var ju ganska häftig. enda erfarenheten jag har. Så vette tusan=/ Jobbigt=(

Postat av: beKcAN

Älskade grisen... ring om de är nåt syster! Love U

2010-12-12 @ 22:39:37
URL: http://sandgata.blogg.se/
Postat av: Anna Hoglert Lander

Nu svara sjuksköterskan Anna =) Klart det kan vara ögoninflammation ändå. Det är ju fruktansvärt irriterande för små bebisar att ha det så då kan de gnugga i ögat. Klara håller på så nu när hon är förkyld och ögat rinner. Det är så himla jobbigt när de är sjuka =( Tvätta ofta med ljummet vatten så går det nog snart över. Man behandlar ändå inte ögoninflammation idag! iaf väldigt väldigt sällan!

2010-12-13 @ 10:48:45
URL: http://starannis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback