Dessutom, goda vänner, så har vi skickat in kortet

Jag älskar mig själv så mycket när jag tar tag i saker, som jag skjutit framför mig av lathet. Som idag när jag svalde stoltheten och ringde hälsocentralen för att få träffa en läkare, gällande min tå!! I ett halvår har jag gått med nageltrång som nu är så inflammerat att jag har svårt att gå och det ser verkligen inte bra ut. Tänk att man ska behöva besöka en läkare för något så fjuttigt som en tå, men jag hoppas att jag får behålla den, vi får se imorgon... Dessutom, goda vänner, så har vi skickat in kortet som ska vara i tidningen och annonsera att vi fått en dotter. Äntligen har vi tagit tag i detta, och på onsdag är kortet med i tidningen. Så, ni som har tillgång till ÖP eller LT tycker jag ska unna er en tidning för att få spana in oss...

Imorgon ska jag på besiktning! Efterkontroll av underliv kan vi också kalla det, men jag tyckte Jonatans kompis uttryck besiktning var så mycket bättre... Vi får se vad domen blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback