Jag, numera fd rökare

Ett tag efter att vi fnittrande och pirriga med leende läppar hade bestämt oss för att försöka skapa ett barn så valde jag att sluta röka, 31 augusti rökte jag min sista. En last som jag haft av och till sedan jag var 15 år lade jag på hyllan och för första gången i mitt liv gick det enkelt att sluta, förmodligen för att jag hade den bästa motivationen, ett barn skulle bli till. Vissa få gånger har jag saknat ciggen, men oftast så tycker jag att det luktar apa med röken... Det bästa med att jag slutade röka är att jag har så mycket bättre luktsinne och känner den fantastiska våren virvla in i näsan och i min själ. Nackdelen är att jag känner alla äckliga människors lukt, för att inte tala om alla som duschar i parfym. Det är förmodligen de mest hjärndöda människor jag vet, snacka om noll självinsikt och respekt mot andra.

Jag, numera fd rökare




Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

:) Det där känner jag faktiskt inte av. och längtar till ciggen ofta=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback