Vad tror folk om dig?

Eftersom mitt tidigare inlägg vållade sådana känslor, så gör jag något lättsamt nu då... Tack för alla fina kommentarer, älskade vänner!

Lovar du att vara ärlig?
Jag har väl inget val

Du heter: Sara Rebecca Eriksson

Smeknamn: Sascha, Tuttan och det minst smickrande: Feit-Brita (ja de har med min kropp att göra)

Låt som när du är ledsen sörjer till?  Om du såg mig nu - Marie Fredriksson

Beroende av: Kärlek, nikotin och framtidsdrömmar

Vem behöver du mest just nu: Mig själv i slutändan

Vad tror folk om dig? Att jag aldrig är ledsen och mår dåligt.

Stämmer det? Nej, men det är inte ofta numera.

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag får människor att må bra/skratta

Vad säger du för att imponera på någon? Att jag haft klamydia i ögat.

Brukar du skratta för dig själv? Ja, det händer faktiskt då och då.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Tjihooo, frikort på sjukhuset! Känns som en miljonvinst!! Nu väntar läkarens dom... Gick det bra med skrivaren?

Var bor du? Centrala Östersund

Trivs du där: Mmm, fantastiskt bra, speciellt med boendesällskapet.
.

Äger du några converse: Nepp, jag är snål när det gäller både skor och kläder. Kopior is the shit!

Sprit, cider, vin eller öl:  Öl, kall, sommar.... Behöver jag fortsätta?

Brukar du bli för full: Brukar och brukar, det har väl hänt...

Vad har du för mobil operatör: Telia

Är du allergisk i mot något: Latex och idioti

Har du haft sex idag:  Inte än

Nästa mål i ditt liv: Att jag ska nå min drömvikt och behålla min  nuvarande lycka

Hur svarar du i mobilen: Med mitt namn, eller hej (namnet)

Vem ringde du senast? Jonatan

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att vi skulle ses vid News

Antal timmar sömn inatt: 6,5 kanske, minus någon minut av vakenhet när hjärtat kröp ner

Sov du ensam: Nej, bredvid en naken, läcker man

Brukar du komma i tid: Absolut, nästan jämt

När mår du bra: När jag och alla jag älskar mår bra.

När blev du fotad senast: i lördags, på väg hem från krogen

Hur känner du dig nu: Fantastiskt bra, lite stressad men helt hanterbart. 

Vanligaste färg på dina kläder: Svart helt klart

Vad tycker du om fötter: Fötter är vidrigt. Punkt slut!

Vad saknar du: Mina systrar, mina bortflugna vänner och ett bättre tålamod.

Hade du en bra kväll igår: En vardagskväll som de flesta andra. Med andra ord, en bra kväll.

Favorit dryck på morgonen: Kaffe, starkt och svart som synden.

Rakar du benen: När jag orkar, ja...

När brukar du oftast gå och lägga dig: Innan klockan tolv, oftast.

Är du blyg? Inte speciellt, även om jag kan drabbas vid extremt dominanta personers närvaro

Sysslar du med någon idrott: Sex är väl ännu inte någon erkänd idrott, vad jag vet.

Vill du hellre ha mail än brev: Mail tack, brev innehåller sällan bra saker.
.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Det gör jag.

Har du spytt offentligt: Inte vad jag kan minnas.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Onanera och ligga med en tjej.

Är du nöjd med ditt liv: Absolut!

Är du bortskämd: Haha, nej, det är nog det sista jag är.

Vad gör du i morgon: Jobbar, stressar, älskar, ser på TV och läser

Vad är det värsta du vet? Idioter, lögner, svek, ignorans och besserwissers

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Inte så mycket.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kan verkligen inte komma på någon

Vad längtar du till? Helgen, Åkersjön, Forum, sommaren och resten av mitt liv tillsammans med den jag älskar

Har du bra vänner och äkta vänskap?  Det tycker jag verkligen

Vad använder du för shampoo? Vilket billigt skit som helst

Vad är det finaste du fått? Ovillkorlig kärlek

En speciell dag du minns: Första gången Jonatan sa att han älskade mig.

Hur gammal är du: 26 ett tag till

Tycker du om någon just nu: Det har ni kanske redan förstått.

Om fem månader: Sitter jag utomhus, ser på en solnedgång och känner lycka och ro i själen

Du samlar på: Bra minnen, erfarenheter och goda vänner

Gröna eller röda äppeln: Röda vill jag minnas

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma och systrarna

Gillar du golf: Icke. Jag gillar styrkesporter och har inget tålamod

Vilken tid gick du upp idag: 06:27

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Yes

Är det okej att gråta: Det är inte bara ok, det är ett måste!!

När grät du senast: Idag när jag såg på Heroes

Vad skulle du göra om du vann en miljon:  Bjuda på mycket, ge bort till min familj

Bär du glasögon eller linser: Nej, bara solglasögon om solen skiner

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det är det minst viktiga

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Runt 11 kanske

Har du piercing: Inte längre, även om näsan fick sig en släng när jag var 16

Vill du gifta dig: Mer än allt annat. Ge mig ett roligare efternamn, tack.

Vill du ha barn: Jajjemen

Solar du ofta: Nej tyvärr, men jag ska börja

Är du bra på att laga mat: Det börjar arta sig

Är du flygrädd: Litegrann, mest när flygplanet har propeller

Hur vig är du:  Som ett kassaskåp

Är du musikalisk? Kanske lite, jag hoppas det i alla fall
.

Vad dricker du helst när du är törstig: Kallt vatten

Vilken är din favoritglass: Ben n' Jerrys Baked Alaska - I love it

Tror du på ett liv efter döden: Jajjemen, det tror jag på.

Tycker du om sushi: Det har jag lärt mig småälska

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn på bio, chips hemma

Bor dina föräldrar tillsammans: Nepp

Har du tandläkarskräck: Tror inte det, har inte varit där på snart ett sekel.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls och -nattmänniska, mornar suger.

Vilken ögonfärg har du: Grön sist jag kollade

Har du någon gång gråtit dej till sömns:  Det har hänt

Biter du på naglarna: Nja.
.

Röker du: Mhm, det verkar ju så...

Hur ofta tränar/motionerar du: alldeles för sällan/aldrig just nu. Men sommaren ska innebära jogging

Senaste låt du hörde: Oj, ingen aning... Någon låt med Säkert! tror jag.

Kommentarer
Postat av: Fridas favoriter

Hihi, det där med klamydia i ögat kommer t.o.m. jag ihåg! ;) (hittade hit från Facebook) Kram /Frida

Postat av: Rådström

Härligt nu har jag hittat hit, skönt med en sådan här läsning. Jag fick reda på nästan allt i ett nafts... skönt att se att det är bra, Kram kram på dig tjejen och var snäll med Jonatan.

2009-04-06 @ 23:53:51
URL: http://leoradis.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback