Finns det en mag-BH att köpa

Sommarens första löprunda är avklarad, det blev en kombinerad promenad- och löprunda. Jag skämdes en aning när jag mötte de smärta, välsvarvade och nästan flygande små flickorna. Men jag härdade ut trots en skumpande kropp och ett sjujäkla flås. Men, nu till en fråga: Varför blir jag kissnödig som attan när jag springer, men slutar att vara det när jag går en bit? En till fråga när jag ändå håller på: Finns det en mag-BH att köpa som gör att inte det studsar så förbaskat?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoho, det undrar jag också! :) Mina byxor rullar ner under magen och toppen rullar upp över. Vore perfekt att ha något som håller in. Ingen push-up eller balconette då... :D

Heja Sara!

Postat av: BecKan

Jag hoppas du förstår vilken helt FANTASTISK människa du är <3 Vet ingen som är så underbar & ärlig som du. Gud jag är så stolt över att du är MIN SYSTER. Jag älskar dig. PUSSS

2009-06-24 @ 01:45:47
URL: http://sandgata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback