Så kämpar jag för att inte få mat för dagen

Mitt dietande har gått relativt bra, på tisdag är det en månad sedan första shaken dracks och nu börjar det blir dags för en måltid och fortsatt viktnedgång. Runt 7 kilo har försvunnit hittills och ett antal centimeter fett. Mina jeans kan jag numera ha, utan att få ont och skavsår. Mina bröst väller inte längre över BH:n utan stannar snällt kvar under förutsättning att jag inte gör några avancerade övningar. Problemet är att jag aldrig är nöjd, jag vill att det ska gå ännu fortare. Vilket det tydligen ska göra om jag kunde få i mig mera vatten. Men 3 liter är precis vad jag kan plåga i mig, även om jag försökt med 4 de senaste dagarna. Varje dag på jobbet när jag tvingar i mig vatten så tänker jag på de mindre lyckligt lottade människorna närmare ekvatorn som gladeligen går flera kilometer för rent vatten. Här sitter jag och tvingar i mig detsamma. Likväl som att de kämpar för att få mat för dagen så kämpar jag för att inte få mat för dagen. It's a strange world!

Kommentarer
Postat av: Towa

Kul att läsa att det går bra för dig, jag drack nutrilett i några veckor och fick ett humör utan dess like. Då fick jag även förbud mot att någonsin dricka igen! Hoppas ditt humör håller bättre!

Postat av: Jana

Du är faan bra DU !!!

2009-03-03 @ 18:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback