Saker som jag älskar att hata en onsdag

Saker som jag älskar att hata en onsdag:

 

- Cyklister. För att de utan minsta hänsyn far fram som tokar på gångvägar och stigar. De far fram som gudar i sin egen värld och ser närmast surt på en stackars gångtrafikant som bara vill vara nyttig och gå till jobbet. Nej, fy fan för cyklister, håll er till cykelvägarna.

-Småhundar. För att de skällt och gnällt med sina äckliga käftar hos grannen i 5,5 timmar. Det suger att inte kunna välja bort att ha en egen hund, för dessa ingår i lägenheten. Jag skulle lika gärna ha kunnat låst in en egen hund i mitt sovrum och tappat bort nyckeln, så maktlös känner jag mig. Stanna hemma eller skaffa hundvakt, för bövelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback