Och som jag njöt av ledighet, kärlek och vänner

Påsken kom och passerade, och som jag njöt av ledighet, kärlek och vänner som samlades. Att vi kallas för ett pack, det rör mig inte i ryggen, det är endast en liten fingervisning om en ensam människas avundsjuka på skitgrym vänskap.
Jag har hunnit umgås med både familjen, vännerna och kärleken i helgen. Helt fantastiskt. Denna vecka blir en kortvecka och nästa vecka ännu kortare då den storslaget ska avslutas med Forum!! Som jag ser fram emot en comeback...

Ses vi på Forum?

Kommentarer
Postat av: Elin

Det gör vi, börjar ladda redan nu :)

2009-04-13 @ 17:31:15
Postat av: Jana

Jag är jätte nyfiken vad Packen handlar ommm!!! UPPDATERA mig !! Kärlek!

2009-04-13 @ 20:50:26
Postat av: Lelle

Stolt packmedlem ser nu ännu mer framemot forum!

Postat av: Magnus

Betyder det att jag med kan asosieras till detta "pack". eftersom jag kanske inte ses hänga så mycket med er., (Packet) utan mer med jonatan. Kanske det gör oss till prospects till "Packet"



Hursomhelst så tror jag att denna tjej,kvinna,bitterfitta (ursäkta språket) skulle göra vad som helst för att platsa i ett "pack" som erat.





2009-04-14 @ 00:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback