Utan att få världens mest smärtsamma skavsår mellan låren.

Min vikt är sakta men säkert på väg ner, trots syndigt leverne i helgen som resulterade i nästan ett pluskilo. Nu är jag på banan igen och tror att mina dagliga promenader till och från jobbet på sammanlagt en timme gör underverk med min svulstiga uppenbarelse. Jag har en del mål med att gå ner i vikt. Visst vill jag bli snyggare, smidigare och sundare. Men, det viktigaste är att:
- kunna sitta i badkaret och skölja ur håret, utan att det bildas en damm bakom mig.
- kunna gå i kjol utan strumpbyxor utan att få världens mest smärtsamma skavsår mellan låren.
- kunna springa utan att magen guppar i takt med musiken i hörlurarna.
- kunna stå på alla fyra utan att magen tar i.
- kunna glida in på Rut m fl och handla vanliga byxor.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shit, kom in på din blogg nu. Jag känner exakt samma sak. Precis dom här målen jag också har. dessvärre går det skit för mig... suck.

2008-10-09 @ 10:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback